Let op: er worden bestand(en) geupload. De volgende stap is pas beschikbaar als de upload klaar is!
Let op: velden gemarkeerd met * zijn verplicht!
De persoonsgegevens met * zijn noodzakelijk voor het behandelen van uw verzoek en om contact met u te houden. Uw persoonsgegevens (kunnen) worden gedeeld met interne behandelaars van betrokken instanties, zoals: Politie, Veiligheidsregio Utrecht, Boa’s, Omgevingsdienst, andere gemeenten, provincie en BghU. Reden van delen: behandeling, advisering en legesheffing. De bewaartermijn van uw persoonsgegevens is tot 1 jaar na verstrijken van de vergunning. Wanneer er sprake is van een juridische procedure rondom een (eerdere) vergunning kan de bewaartermijn oplopen tot 3 jaar.
Vul voor het aanvragen van een vergunning de volgende gegevens in:
Geef per lokaliteit de omschrijving, situering en oppervlakte op, en geef daarbij aan of dit een wijziging is ten opzichte van de lokaliteiten zoals beschreven in de drank- en horecavergunning.
Gewijzigd ten opzichte van de vergunning?
Wilt u een 2e lokaliteit toevoegen?
Geef per terras de omschrijving, situering en oppervlakte op, en geef daarbij aan of dit een wijziging is ten opzichte van de terrassen zoals beschreven in de drank- en horecavergunning.
Zijn er 1 of meerdere terrassen aanwezig?
Door dit formulier te verzenden, verklaart u dat u alle gegevens correct en volledig heeft ingevuld. U verklaart dat u begrijpt dat een online aanvraag dezelfde juridische status heeft als een aanvraag met een geschreven geldige handtekening.
Met het invullen van het e-mailadres op het tabblad Aanvrager gaat u akkoord dat alle contact over deze aanvraag online en via dit e-mailadres verloopt.