Let op: er worden bestand(en) geupload. De volgende stap is pas beschikbaar als de upload klaar is!
Let op: velden gemarkeerd met * zijn verplicht!
Met dit formulier vraagt u de exploitatievergunning aan bij de gemeente Bunnik.
Uw persoonsgegevens (kunnen) worden gedeeld met interne behandelaars van betrokken instanties, zoals: Politie, Veiligheidsregio Utrecht, Boa’s, Omgevingsdienst, andere gemeenten, provincie en BghU. Reden van delen: behandeling, advisering en legesheffing. De bewaartermijn van uw persoonsgegevens is tot 1 jaar na verstrijken van de vergunning. Wanneer er sprake is van een juridische procedure rondom een (eerdere) vergunning kan de bewaartermijn oplopen tot 3 jaar.
De aanvraag heeft betrekking op:
Hoe kan uw bedrijf het beste omschreven worden?
Geef per dag aan op welke tijdstippen de inrichting voor het publiek is geopend.
U kunt dit formulier invullen als natuurlijk persoon of als rechtspersoon. Via dit formulier geeft u informatie over:- ondernemers/bestuurders- leidinggevenden- alle horecalokaliteiten
Welke ondernemingsvorm is van toepassing op uw bedrijf?
Bent u ook bestuurder of ondernemer bij een ander horecabedrijf?
Vul de gevraagde gegevens in van de betreffende leidinggevende(n). U moet van elke leidinggevende een kopie van het paspoort of identiteitskaart meesturen.
Is de leidinggevende in loondienst?
Wilt u een 2e leidinggevende toevoegen?
Omschrijf alle horecalokaliteiten behorende bij de horeca-inrichting inclusief terrassen. Uw moet een situatietekening meesturen waarop de lokaliteiten en terrassen op schaal zijn ingetekend.
Wilt u een 2e lokaliteit toevoegen?
Bent u van plan om een terras te exploiteren?
Geef aan of u van plan bent om bedrijfsmatig alcoholhoudende dranken te verstrekken voor direct gebruik ter plaatse.
Gaat u alcohol schenken?
Geef aan of u voornemens bent om live- of mechanische muziek in uw inrichting ten gehoren te (laten) brengen, anders dan door middel van een geluidsinstallatie.
Is er live- of mechanische muziek te horen?
U moet de volgende bijlagen toevoegen aan uw aanvraag:- Eén of meerdere situatietekeningen waarop de lokaliteiten en terrassen op schaal zijn ingetekend;- Een kopie van het paspoort of van de identiteitskaart (geen rijbewijs) van alle leidinggevenden.U kunt uw bijlagen toevoegen in Word, PDF of afbeeldingsformaat. Een bijlage mag per bestand maximaal 50MB groot zijn.
Indien u de legitimatiebewijzen of situatietekeningen in meer dan 1 bestand wilt toevoegen, kunt u deze als "overige bijlage" uploaden:
Door dit formulier te verzenden, verklaart u dat u alle gegevens correct en volledig heeft ingevuld. U verklaart dat u begrijpt dat een online aanvraag dezelfde juridische status heeft als een aanvraag met een geschreven geldige handtekening.
Met het invullen van het e-mailadres op het tabblad Aanvrager gaat u akkoord dat alle contact over deze aanvraag online en via dit e-mailadres verloopt.