Let op: er worden bestand(en) geupload. De volgende stap is pas beschikbaar als de upload klaar is!
Let op: velden gemarkeerd met * zijn verplicht!
Met dit formulier vraagt u de exploitatievergunning aan bij de gemeente Bunnik.
Uw persoonsgegevens (kunnen) worden gedeeld met interne behandelaars van betrokken instanties, zoals: Politie, Veiligheidsregio Utrecht, Boa’s, Omgevingsdienst, andere gemeenten, provincie en BghU. Reden van delen: behandeling, advisering en legesheffing. De bewaartermijn van uw persoonsgegevens is tot 1 jaar na verstrijken van de vergunning. Wanneer er sprake is van een juridische procedure rondom een (eerdere) vergunning kan de bewaartermijn oplopen tot 3 jaar.
De aanvraag heeft betrekking op:
Hoe kan uw bedrijf het beste omschreven worden?
Geef per dag aan op welke tijdstippen de inrichting voor het publiek is geopend.
U kunt dit formulier invullen als natuurlijk persoon of als rechtspersoon. Via dit formulier geeft u informatie over:- ondernemers/bestuurders- leidinggevenden- alle horecalokaliteiten
Welke ondernemingsvorm is van toepassing op uw bedrijf?
Bent u ook bestuurder of ondernemer bij een ander horecabedrijf?
Vul de gevraagde gegevens in van de betreffende leidinggevende(n). U moet van elke leidinggevende een kopie van het paspoort of identiteitskaart meesturen.
Is de leidinggevende in loondienst?
Wilt u een 2e leidinggevende toevoegen?
Omschrijf alle horecalokaliteiten behorende bij de horeca-inrichting inclusief terrassen. Uw moet een situatietekening meesturen waarop de lokaliteiten en terrassen op schaal zijn ingetekend.
Wilt u een 2e lokaliteit toevoegen?
Bent u van plan om een terras te exploiteren?
Geef aan of u van plan bent om bedrijfsmatig alcoholhoudende dranken te verstrekken voor direct gebruik ter plaatse.
Gaat u alcohol schenken?
Geef aan of u voornemens bent om live- of mechanische muziek in uw inrichting ten gehoren te (laten) brengen, anders dan door middel van een geluidsinstallatie.
Is er live- of mechanische muziek te horen?
U moet de volgende bijlagen toevoegen aan uw aanvraag:- Eén of meerdere situatietekeningen waarop de lokaliteiten en terrassen op schaal zijn ingetekend;- Een kopie van het paspoort of van de identiteitskaart (geen rijbewijs) van alle leidinggevenden.
U kunt uw bijlagen toevoegen in Word, PDF of afbeeldingsformaat. Een bijlage mag per bestand maximaal 50MB groot zijn.
Indien u de legitimatiebewijzen of situatietekeningen in meer dan 1 bestand wilt toevoegen, kunt u deze als "overige bijlage" uploaden:
Door dit formulier te verzenden, verklaart u dat u alle gegevens correct en volledig heeft ingevuld. U verklaart dat u begrijpt dat een online aanvraag dezelfde juridische status heeft als een aanvraag met een geschreven geldige handtekening.
Met het invullen van het e-mailadres op het tabblad Aanvrager gaat u akkoord dat alle contact over deze aanvraag online en via dit e-mailadres verloopt.